Photo my page

Discussion in 'Community Help Center' started by IV3HQO, May 25, 2020.

ad: L-HROutlet
ad: l-rl
ad: Left-3
ad: L-MFJ
ad: Subscribe
ad: QSOToday-1
ad: Left-2
ad: abrind-2
  1. IV3HQO

IV3HQO Ham Member QRZ Page

CIAO BUONA NOTTE !! Se qualcuno può aiutare perché non riesco a caricare sul mio conto le foto sulla copertina di casa mia, quando lo provo si dice errore rosso che non esiste tale file (Errore: nessun file di questo tipo: font style = "vertical-align: inherit;" font style = "vertical-align: inherit;" logojpg.jpg / font / font), mentre in realtà l'ho già caricato.
    Grazie mille!

2. EB1BSV

EB1BSV Volunteer / Dx Helper/ Moderator / Lifetime Member Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber Life Member QRZ Page

Please, send me the picture and then I will set it for you.

Thank you.

73, Julio

3. IV3HQO

questa è l'immagine che vorrei nel mio profilo.
    Thanks.

Attached Files:

4. EB1BSV

EB1BSV Volunteer / Dx Helper/ Moderator / Lifetime Member Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber Life Member QRZ Page

It was done

73, Julio

5. IV3HQO

Thank you, very kind.
    73, Corrado.

6. EB1BSV

You are welcome.

Enjoy.

73, Julio

7. LU1YHF

LU1YHF Ham Member QRZ Page

Hola buenas noches, desde ayer tengo el mismo problema, no me permite agregar una imagen como principal...Gracias 73...Juan

8. EB1BSV

Por favor, envíame foto y yo te la pongo

9. IZ0UHL

IZ0UHL Ham Member QRZ Page

Please, may you help me with the main photo?
    thanks

10. EB1BSV

Sure, what picture do you wish?

Share This Page

ad: QSKLLC-1