help me

Discussion in 'Community Help Center' started by IZ0TTG, Apr 1, 2020.

ad: L-HROutlet
ad: l-rl
ad: Left-2
ad: Left-3
ad: FBNews-1
ad: Subscribe
ad: L-MFJ
ad: OK1UUad-1
  1. IZ0TTG

IZ0TTG Ham Member QRZ Page

Aiutatemi, volevo inserire il nominativo di un collega radioamatore che poi non ho portato a termine.
    Sono ritornato sulla mia pagina home e purtroppo ho trovato la mia pagina contenente foto,scritte e altro completamente cancellati!!!:eek:
    Ora chiedo a qualcuno se posso recuperare la mia pagina home come era prima fino a pochi minuti fa.
    Grazie. o_O
    Help me, I wanted to enter the name of a radio amateur colleague whom I did not complete.
    I returned to my home page and unfortunately I found my page containing photos, writings and more completely deleted !!!:eek:
    Now I ask someone if I can retrieve my home page as it was until a few minutes ago.
    Thanks.:(.
    Grazie Ho risolto!! ((73))

Last edited: Apr 1, 2020
  2. EB1BSV

EB1BSV Volunteer / Dx Helper/ Moderator / Lifetime Member Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber Life Member QRZ Page

Could you kindly provide the call of your friend?

3. IZ0TTG

IZ0TTG Ham Member QRZ Page

[QUOTE = "EB1BSV, post: 5417807, membro: 7971"] Potresti gentilmente fornire la chiamata del tuo amico? [/ QUOTE]
    Grazie per esserti interessato al mio aiuto.
    Sono riuscito a risolvere il problema
    ((73)) de iz0ttg Dario
    Thanks for your interest in my help.
    I managed to solve the problem

4. EB1BSV

EB1BSV Volunteer / Dx Helper/ Moderator / Lifetime Member Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber Life Member QRZ Page

73, Julio

Share This Page

ad: ProAudio-1