ad: Schulman-1

QRZ logboek

Discussion in 'Logbooks & Logging Programs' started by CS7PD0NHM, Jun 20, 2019.

ad: L-HROutlet
ad: l-rl
ad: Left-2
ad: L-MFJ
ad: MessiPaoloni-1
ad: Subscribe
ad: Left-3
  1. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

het is een probleem, als ik in mijn logboek van vqlog een qso zette en ging de plek direct naar internet naar de cluster en was daar zichtbaar (maar ook nog steeds) nu nadert komt de spot niet meer in het logboek van QRZ, heb in mijn logboek bij automatisering gezien dat de datum van begin tot eind wel volledig zijn ingevuld, maar kan daar geen fouten in opzichten, wat kan de fout zijn waarom de spot niet meer in mijn logboek van QRZ meer komt, ik hoor het graag van je.
    73 Lee, PD0NHM.

2. W1DQ

W1DQ Logbook Administrator Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber QRZ Page

You have two QRZ Logbooks

Callsign: PD0NHM

Callsign: CS7PD0NHM

The logbook CS7PD0NHM is faulty in that it has an incorrect callsign value; it should be deleted and replaced with a new logbook using the callsign CS7/PD0NHM.

Upon importing QSOs from an ADIF file, the book PD0NHM will only accept records having the exact same station callsign, PD0NHM. It will reject records having the station callsign CS7/PD0NHM.

Vice versa, the same true for the CS7/PD0NHM logbook.

Your failures are due to this.

-------

U hebt twee QRZ-logboeken

Roepnaam: PD0NHM

Roepnaam: CS7PD0NHM

Het logboek CS7PD0NHM is defect omdat het een onjuiste roepnaam heeft; het moet worden verwijderd en vervangen door een nieuw logboek met behulp van de roepnaam CS7 / PD0NHM.

Bij het importeren van QSO's uit een ADIF-bestand, accepteert het boek PD0NHM alleen records met exact dezelfde roepnaam voor stations, PD0NHM. Het zal records weigeren met de stationsaanroep CS7 / PD0NHM.

Omgekeerd, hetzelfde geldt voor het CS7 / PD0NHM-logboek.

Jouw fouten zijn hierdoor te wijten.

3. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

Thank i delete the cal cs7pd0nhm 73 Lee

4. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

after removing cs7pd0nhm my qrz log still does not work

Last edited: Jun 23, 2019
  5. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

aan QRZ

Zoeken QRZ

Lijst Inkomend
    10
    Onderscheidingen Leaderboard Help
    Instellingen vernieuwen [​IMG]

[​IMG] Het opgegeven logboekrecord (425942493) is niet gevonden (code 214)
    Rapporteer eventuele problemen hier: Logboek Gebruikersforum .
    wat te doen help

6. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

I deleted my logbook, but created it again but the QRZ logbook is not working yet, what is going wrong now. A solution please.

7. W1DQ

W1DQ Logbook Administrator Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber QRZ Page

Log into QRZ using PD0NHM

Open your logbook
    Using the logbook name pull down menu, select logbook from PD0NHM or CS7/PD0NHM

pd0nhm.jpg

Last edited: Jul 15, 2019 at 2:15 AM

Share This Page

ad: M2Ant-1