Logboek werkt nog steeds niet.

Discussion in 'Logbook User Forum' started by CS7PD0NHM, Jul 4, 2019.

ad: L-HROutlet
ad: l-rl
ad: K5AB-Elect-1
ad: Left-2
ad: Subscribe
ad: L-MFJ
ad: Left-3
ad: MessiPaoloni-1
  1. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

De vqlog stuurt de plek naar de dx-cluster maar niet naar het QRZ-logboek, het werkte prima, advies van het personeel was om mijn CS7 / PD0NHM te verwijderen. Ik heb ook mijn logboek verwijderd en bijgewerkt met een oud adif-bestand, nu mijn log werkt nog steeds niet op QRZ, wat is het probleem. Helpen

Het vqlog zend wel de spot naar de dx cluster maar niet naar het QRZ logboek,het werkte voorheen prima, advies van de staf was om mijn CS7/PD0NHM weg te halen heb ook mijn logboek verwijderd, en vernieuwd met een oud adif file, nu werkt mijn logboek nog steeds niet op QRZ, wat is nu het probleem. help

2. W1DQ

W1DQ Logbook Administrator Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber QRZ Page

U hebt momenteel één logboek:Roepteken: PD0NHM Startdatum: 1997-10-23 Einddatum: 2020-06-29

Op 3 juli importeerde u een ADIF-bestand en in dat bestand waren 2152 QSO-records voor QSO's gemaakt met behulp van de roepnaam PD0NHM die zich binnen het datumbereik van het logboek bevonden.

Eén QSO-record (LA1DBA de PD0NHM op 1997-06-04) werd afgewezen als buiten de datumbereik van het logboek.

Meer dan 650 QSO-records werden afgewezen omdat ze waren gemaakt met een andere roepnaam (CS7 / PD0NHM). U hebt geen logboek met de roepnaam CS7 / PD0NHM.

Om een logboek voor CS7 / PD0NHM te maken:
    Open uw logboek
    Selecteer Nieuw logboek in het vervolgkeuzemenu LogboeknaamVoer de roepnaam CS7 / PD0NHM in
    Het invullen van de eigenschappen en het datumbereik.

Importeer CS7 / PD0NHM-records in het logbook.
    pd0nhm.jpg

----
    You currently have one logbook:

Callsign: PD0NHM Start Date: 1997-10-23 End Date: 2020-06-29

On Jul 3, you imported an ADIF file and in that file were 2152 QSO records for QSO’s made using the callsign PD0NHM that were within the logbook’s date range.

One QSO record (LA1DBA de PD0NHM on 1997-06-04) was rejected as outside of the logbook’s date range.

Over 650 QSO records were rejected as they were made using a different callsign (CS7/PD0NHM). You do not have a logbook with the callsign CS7/PD0NHM.

To create a logbook for CS7/PD0NHM:

Open your logbook
    Select New Logbook on the Logbook name pull down menu
    Enter the callsign CS7/PD0NHM
    Complete filling in the Properties and date range.

Import CS7/PD0NHM records into its logbook.

CS7PD0NHM likes this.
  3. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

CS7 / PD0NHM succeeded, but now I cannot delete the CS7PD0NHM call, how do I do this.

4. W1DQ

W1DQ Logbook Administrator Volunteer Moderator Volunteer DX Helper Platinum Subscriber QRZ Page

5. CS7PD0NHM

CS7PD0NHM QRZ Member

Thanks.

Share This Page