Database Helper Forum FAQ's (ελληνική έκδοση)

Discussion in 'Add My Call Sign to QRZ - Database Helpers Forum' started by 5B4AJO, Feb 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
ad: L-HROutlet
ad: l-rl
ad: Subscribe
ad: Left-3
ad: MessiPaoloni-1
ad: L-MFJ
ad: Left-2
  1. 5B4AJO

    5B4AJO Subscriber QRZ Page

    Για όλα τα μέλη,

    Καλωσορίσατε στις Συχνές Ερωτήσεις. Παρακαλώ όπως διαβάσετε αυτό το post πριν να δημοσιεύσετε στο forum.
    Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα που δεν έχει καλιφθεί εδώ παρακαλό επικοινωνίστε μαζί μου ή με κάποιο από τα άλλα μέλη της ομάδας Database Helpers
    Όλοι οι Database Helpers είναι εθελοντές και κάνουν εξερετική δουλειά πρέρνοντας τα δεδομένα σας και τα προσθέτουν στην βάση δεδομένων. Συνήθως τους παίρνει 1 με 2 μέρες για να προστεθήτε στην βάση δεδομένων αλλά σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να διαρκέσει και περισσότερο.
    Τι θα καλυφθεί σε αυτό το θέμα:

    1) Πληροφορίες που πρέπει να δώσετε για να μπορέσουμε να σας προσθέσουμε
    2) Help Tickets και Emails στον Editor. Επιπλέον βοήθεια και εποικηνωνία
    3) Όλα τα μέλη από ΗΠΑ που θέλουν να εκσυγχρονιστούν
    4) Μέλη που φένονται ως "Unconfirmed"
    5) Μέλη που περιμένουν να εκδοθεί το Vanity callsign τους
    6) Τι τύπους callsigns μπορούν να προστεθούν στην βάση δεδομένων
    7) QRZ Πολιτική
    8) Database Team

    1) Πληροφορίες που πρέπει να δώσετε για να προστεθεί στην βάση δεδομένων. Οι πληροφορίες που πρέπει να δόσετε πρέπει να είναι στο παρακάτω layout για να μπορέσουμε να προχωρίσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δ

    Υποχρεοτικά στοιχεία
    Callsign:
    Όνομα + Αρχικό μεσαίου ονόματος:
    Επίθετο:
    Διεύθυνση γραμμής 2: (Πόλη/Χωριό κλπ)
    Χώρα:

    Επιλογή
    Επιπλέον ότι άλλες πληροφορίες θέλετε:
    Διεύθυνση γραμμής 1: (Οδός etc)
    ΤΚ:
    Grid Square: (or Latitude & Longitude)
    Προηγούμενο Callsign(s):
    CQ Zone:
    ITU Zone:
    IOTA Ref. Number: (AS-007 etc)
    IOTA Group Name: (Honshu Island etc)
    QSL Info:
    Δημόσιο Email:
    Χρονολογία Γέννησης:
    Να παρουσιάζετε η χρονιά γεννήσεως στην?: Ναι/Όχι
    eQSL?: Ναι/Όχι
    LOTW?: Ναι/Όχι
    Ταχυδρομικό QSL?: Ναι/Όχι


    Πρέπει να δόσετε σωστά και επικαιροπιημένες πληροφορίες για τα υποχρεωτικά στοιχεία Η Ομάδα Database έχει κάθε δικαίωμα να ζητήσει από οποιοδήποτε μέλος 2 έντυπα που έχουν εκδοθεί από την κυβέρνηση που διαμένει το κάθε μέλος για να πιστοποιήσει ότι είναι ραδιοερασιτέχνης και το ένα πρέπει να είναι η ραδιοερασιτεχνική σας άδεια.

    Παρακαλώ σημειώστε ότι αναλόγως της περιοχής/χώρας σας το DXCC επίσημη σημαία που εμφανίζετε δεν μπορεί να αλλάξει
    Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι πρέπει να μας δώσετε έγκηρες πληρωφορίες. Αλλιώς θα παρθούν ανάλογες ενέργειες από την ομάδα επιβολής ποινών της βάσης δεδομένων

    Εάν υπάρχει κάποιος λόγος ποτ δεν μπορείτε να μας δώσετε κάποια από υποχρεωτικά στοιχεία εποικινωνίστε με τον WS2L εξηγώντας τους λόγους που πρέπει να εξερεθήτε

    Εάν έχετε ήδη κάποιο callsign και επιθυμιτε να προσθέσετε και άλλο callsign τότε ακολουθήστε τον πάρακάτω σύνδεσμο: http://www.qrz.com/page/addcall.html


    2) Help Tickets and Emails to the Editor.

    μόνο προβλήματα με το forum – εάν έχετε ερωτήσεις τότε κάνετε ποστ στο Community Help Centre.

    Για προβλήματα με τον λογατιασμό σας όπως ξεχασμένος κωδικός παρακαλώ όπψς κάνετε αίτηση στο Support Ticket
    Εάν έχετε πρόβλημα με τους λογατιασμό σας όπως ξεχασμένος κωδικούς τότε χτησιμοποιήστε τον επόμενο σύνδεσμο για να ανοίξετε "Support Ticket"
    https://secure.qrz.com/reg
    Εάν χρειάζεστε κάποιες οδηγίες για το πώς να κάνετε ότιδίποτε για το πώς να εμφανιστούν τα πάρακάτω στείλτε Email στο: editor@qrz.com

    1) Επαναφορά κωδικούς πρόσβασης
    2) Οδηγίες για το πώς να επεξεργαστίτε το Bio σας ή να προσθέσετε μία φωτογραφία
    3) Πώς να αλλάξετε το email address σας ή τον κωδικό σας
    4) Ότι άλλα προβλήματα ή σχόλια που μπορεί να έχετε


    3) Για τους ραδιοερασιτέχνες των ΗΠΑ που περιμένουν να ανανεοθεί η άδεια τους

    Για εκείνους τους ραδιοερασιτέχνες ΗΠΑ που επιδιώκουν να κάνετε τα εξής:

    A. Ενημέρωση διεύθυνσή τους
    Β Ανανεώση άδειάς
    Γ Αλλαγή ονόματος
    Δ Οποιεσδήποτε άλλες Διάφορα αλλαγές στην άδειά τους

    Με όλα αυτά τα θέματα οι Βοήθειες βάσης δεδομένων και ακόμη διαχειριστές δεν έχουν
    πρόσβαση στο ULS να κάνουν οποιεσδήποτε αλλαγές. Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να κατατεθή
    η κατάλληλη γραφειοκρατία στο FCC, όπως δεν είμαστε εξουσιοδοτημένοι να κάνοθμε οποιεσδήποτε αλλαγές.
    Παρακαλώ μην ζητάτε από τους DX Helpers για βοήθεια σχετικά με τα θέματα αυτά, όπως
    δεν υπάρχει τίποτα που na μπορούμε να κάνουμε για να σας βοηθήσουμε.
    Πριν λάβετε νέα διακριτικό σας από την FCC αφιερώστε λίγο χρόνο για να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας για το QRZ Online Logbook σας. Εάν ξεχάσετε να κάνετε αυτό μην ανησυχείτε, καθώς μπορούμε να μεταφέρουμε παλιό ημερολόγιο σας στο νέο χαρακτηριστικό κλήσης. Για να το κάνετε αυτό, παρακαλούμε υποβάλετε μια αίτηση υποστήριξης και στην περιγραφή παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για παλιό και νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης. Αυτή η ενέργεια μπορεί να γίνει μόνο μία φορά, ώστε να βεβαιωθείτε ότι έχετε να μας προμηθεύσει με τα σωστά διακριτικά. Επίσης μπορούμε να μεταφέρουμε μόνο ολόκληρο το Logbook σας, δεν μπορούμε να μεταφέρουμε πληροφορίες από μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Εάν θέλετε να αποθηκεύσετε μόνο ένα μέρος από το Logbook σας, τότε το καλύτερο που μπορείτε να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας του ημερολογίου σας πριν τις αλλαγές χαρακτηριστικό σας.
    4) Τα μέλη που εμφανίζονται ως «μη επιβεβαιωμένες»

    Μέρος της διαδικασίας ενεργοποίησης για αυτό το δικτυακό τόπο είναι ότι κατά την εγγραφή σας, ένα
    e-mail επιβεβαίωσης έχει σταλεί στη διεύθυνση e-mail που δώσατε για
    εγγραφή. Μόλις εγγραφείτε θα πρέπει να πάτε σε αυτή τη διεύθυνση e-mail, ανοιξετε
    αυτό και να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας. Αυτό θα ολοκληρωθεί η καταχώριση
    διαδικασία και θα πρέπει να εμφανίζεται ως "Ham member" αν χρησιμοποιείτε το διακριτικο σας
    log-in σας όνομα.
    Συχνά t ταχυδρομείου από τη διεύθυνση get μας που αλιεύονται στα φίλτρα SPAM. Αν περιμένετε ένα e-mail από εμάς και αυτό δεν εμφανίζεται στο παράθυρο του inbox παρακαλώ
    τσεκάρετε το "Junk" ή "SPAM" φάκελο.

    5) Τα μέλη που αναμένουν να εκδοθούν

    Αν περιμένετε ένα callsign Vanity να εκδοθεί παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να
    αντίγραφα ασφαλείας των φωτογραφιών και Bio σας στην τρέχουσα χαρακτηριστικό κλήσης σας. Όταν το νέο σας
    το διακριτικό έχει κατεβάσει θα αντικαταστήσουν τα παλαιά διακριτικο σας και να διαγράψετε όλα τα
    πληροφορίες που περιέχονται εκεί. Εμείς δεν δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας Bio, αφότου
    που χάνονται δεν μπορούν να ανακτηθούν, ώστε να μην μας ρωτήσετε αν μπορούμε να βρούμε σας
    προηγούμενες πληροφορίες. Μόλις κοινοποιηθεί λαμβάνετε ένα νέο χαρακτηριστικό κλήσης
    αφιερώστε λίγα λεπτά για να σώσει ό, τι δεν θέλετε να χάσετε.


    6) Τι είδους διακριτικά μπορούν να προστεθούν στη βάση δεδομένων

    Μόνο Amateur Radio Callsigns επιτρέπεται να είναι στη βάση δεδομένων. Αυτές περιλαμβάνουν, αλλά δεν μπορεί να περιοριστεί στα ακόλουθα.
    Α) Μεμονωμένες Amateur Radio Διακριτικά
    Β) Ειδική Διακριτικά Event
    Γ) Λέσχη Διακριτικά
    Δ) Φάροι
    Ε) Επαναλήπτες


    Callsigns που δεν επιτρέπεται να περιλαμβάνονται στη βάση δεδομένων QRZ περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε: CB Radio, Mobile, GMRS, Relay Σταθμοί, APRS Σταθμοί, ψηφιακούς αναμεταδότες, Packet BBS και τους σταθμούς σύνδεσης πακέτων, σταθμούς EchoLink ή κόμβους, σταθμούς IRLP ή κόμβους και SWL του.


    Κάθε μέλος της βάσης δεδομένων ομάδας Βοήθειες κατά την κρίση τους έχουν εγκριθεί από τον εαυτό μου (WS2L) για να ζητήσει ένα αντίγραφο της άδειας που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση για να ελέγξει τη νομιμότητα και την ακρίβεια των πληροφοριών που παρέχετε. Ενώ η αναμονή για τα έγγραφα αυτά να φτάσουν και να επαληθευτεί το διακριτικο εν λόγω δεν θα προστεθούν στη βάση δεδομένων μέχρι ένα τέτοιο χρόνο ώστε να μπορεί να επαληθευτεί.
    Επίσης, διακριτικά με λίγη ή καθόλου πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτά θα διαγραφούν κατά τη διακριτική ευχέρεια του διαχειριστή της βάσης δεδομένων. Διακριτικά πρέπει να περιλαμβάνει βασικές πληροφορίες όπως. Διακριτικά οι οποίες δεν περιλαμβάνουν τα υποχρεωτικά στοιχεία θα διαγραφούν από τη βάση δεδομένων. Είναι ενάντια στην πολιτική για να έχουν τα δεδομένα σας προσθέσει με τα υποχρεωτικά στοιχεία και στη συνέχεια αφαιρέστε το - ο καθένας που βρέθηκαν ένοχοι για αυτό ενδέχεται να εμφανιστεί μια προειδοποίηση κατά την κρίση του προσωπικού επιβολής της βάσης δεδομένων. Μπορείτε επίσης να έχετε απομακρυνθεί εγγραφή στη βάση δεδομένων σας.

    Τυχόν διακριτικά βρέθηκε στη βάση δεδομένων, χωρίς την ελάχιστη απαιτούμενη πληροφορία μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς προειδοποίηση, εκτός εάν έχουν λάβει προηγούμενη άδεια να αποκλείσει το ελάχιστο για λόγους ασφαλείας, απάτης, τον τύπο της εργασίας η οποία θα θέσει την ασφάλειά σας σε κίνδυνο. Αυτά τα θέματα πρέπει να αντιμετωπιστούν με έναν διαχειριστή.
    Όλες οι περιπτώσεις θα εξετάζονται σε κάθε περίπτωση χωριστά ως λόγοι αποκλεισμού μπορεί να διαφέρουν.

    Βάση δεδομένων επιβολή πολιτικής:

    Όποιος χωρίς τα υποχρεωτικά στοιχεία στη βάση δεδομένων θα πρέπει να εκδοθεί μια προειδοποίηση και δίνεται ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα για να διορθώσει τα δεδομένα. Αν το αρχείο δεν έχει τροποποιηθεί, τότε θα πρέπει να αφαιρεθεί.

    Οποιαδήποτε μέλη που προσθέτουν διακριτικά στη βάση δεδομένων χωρίς τα απαιτούμενα στοιχεία θα εκδοθεί μια προειδοποίηση και το διακριτικό χωρίς τα στοιχεία που αφαιρούνται.

    Τυχόν μέλη βρέθηκαν σκόπιμα προσθέτοντας διακριτικά στη βάση δεδομένων χωρίς τα απαιτούμενα στοιχεία, επανειλημμένη παραβίαση των κανόνων, ή η παροχή ψευδών στοιχείων, θα έχουν πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων τους αναστέλλεται ανάλογα με την περίπτωση.

    Browsers πρέπει να ρυθμιστεί σε Unicode για να δείτε τις βιογραφίες και άλλα δεδομένα σωστά.

    ΜΟΝΟ Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται. Η Javascript θα παγώσει browsers. Μουσική παίκτες επίσης δεν επιτρέπεται με την αυτόματη εκκίνηση.

    QRZ είναι μια οικογενειακή ιστοσελίδα και έχει τους χρήστες όλων των ηλικιών, υπενθυμίζεται στους χρήστες ότι τα πάντα στη σελίδα τους και τι δημοσιεύετε πρέπει να είναι πρότυπο PG. Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ως προς το τι επιτρέπεται, τότε παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με κάποιον από την ομάδα. Κάθε χρήστης με περιεχόμενο που παραβιάζει αυτό θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα.


    7) Η πολιτική QRZ επιτρέπει μόνο σε κάθε χρήστη ένα (1) log-in λογαριασμό, ανεξάρτητα από το πόσα διακριτικά μπορεί να κρατήσει. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι μόνο για μεμονωμένους χρήστες ή ένα πρόσωπο που έχει πρόσβαση σε ένα Log-In λογαριασμό. Εάν περισσότερα από ένα άτομο έχει πρόσβαση σε έναν λογαριασμό και κάποιος παραβιάζει την πολιτική δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε ποιος είναι ο παραβάτη είναι αν πολλοί χρήστες έχουν πρόσβαση σε έναν λογαριασμό. Εάν έχετε κρατήσει περισσότερο στη συνέχεια, ένα χαρακτηριστικό κλήσης, είναι διαχειριστής για μια λέσχη Χαρακτηριστικό κλήσης, Ειδικές Χαρακτηριστικό κλήσης συμβάντος ή οποιοδήποτε είδος που επιτρέπεται το διακριτικό κάνουμε το εξής.

    Ένα μέλος της οργάνωσης θα ανατεθεί (από τον οργανισμό σας) / οργανισμού σας θα εκλέξει ένα μέλος που θα διατεθεί ως Διευθυντής της σελίδας στοιχείων callsign. Αυτό το πρόσωπο πρέπει να έχει έναν έγκυρο λογαριασμό QRZ Log-In που θα χρησιμοποιήσουν για να αποκτήσετε πρόσβαση σε οποιαδήποτε / όλα τα διακριτικά τους έχουν ανατεθεί να διαχειριστεί. Αυτό το πρόσωπο πρέπει να έχει μια έγκυρη QRZ Σύνδεση λογαριασμό που θα χρησιμοποιηθεί για την πρόσβαση, να επεξεργαστείτε και να τροποποιήσετε τη σελίδα callsign δεδομένων της οργάνωσής του. Έτσι, προειδοποίηση, ότι μόνο η εκχωρηθεί πρόσωπο θα έχει το δικαίωμα να κάνει αλλαγές

    Έγγραφο αποδεικτικά στοιχεία: αν είστε το επιλεγμένο πρόσωπο για να διαχειριστεί το διακριτικό του οργανισμού σας (Radio Club, ειδική εκδήλωση ... κλπ) θα πρέπει να στείλετε e-mail μας ένα έγγραφο αποδεικτικών στοιχείων που εκδίδονται από τον οργανισμό σας. Αυτό γίνεται για να επιβεβαιώσετε ότι σας έχουν ανατεθεί από το διαχειριστή αυτού του χαρακτηριστικού κλήσης και να αποφευχθούν παρανοήσεις

    Τυχόν λογαριασμοί που βρέθηκε να είναι ενεργό για οποιοδήποτε από αυτούς τους τύπους των διακριτικα θα κλείσουν αμέσως μετά να ανακαλυφθεί. Θα πρέπει να μας στείλετε email στο editor@qrz.com και ενημερώστε μας για το διακριτικο του μέλους του οργανισμού σας που θέλετε να διαχειριστείτε τις οργανώσεις callsign σας. Εάν επιθυμείτε για ένα χαρακτηριστικό κλήσης που θα προστεθεί στη βάση δεδομένων για λογαριασμό ενός συλλόγου, τότε παρακαλούμε να μας ρωτήσετε στο forum. Στο θέμα του ενιαίου χρήστη με πολλαπλές διακριτικα θα πρέπει να μας ενημερώσετε εκ των οποίων το διακριτικό θέλετε να είναι το κύριο χαρακτηριστικό κλήσης για να κρατήσει ενεργό log-in. Τα άλλα διακριτικά θα οριστεί να διαχειρίζεται πρωτοβάθμια διακριτικο σας.
    Αν το διακριτικό σας είναι ήδη στη βάση δεδομένων, τότε είναι εξουσιοδοτημένος να προσθέσετε ένα callsign στη βάση δεδομένων ενός σήματος κλήσης που διαχειρίζεστε, ή ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό κλήσης μπορεί να κρατήσει. Αν έχετε πρωταρχικό χαρακτηριστικό σας αναβαθμιστεί ή να αλλάξει, τότε παρακαλούμε να κάνετε μια θέση και τον κωδικό σας όνομα θα ενημερωθεί για τη νέα σας διακριτικο, τον κωδικό πρόσβασής σας δεν θα αλλάξει.

    8) Η ομάδα Βάση Δεδομένων

    Αυτό το φόρουμ οργανώνεται και διαχειρίζεται από την ομάδα της βάσης δεδομένων - που είναι όλοι εθελοντές οι οποίοι αφιερώνουν το χρόνο τους για να προσθέσετε διακριτικά στη βάση δεδομένων, γι 'αυτό παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. Η δομή της ομάδας δεδομένων είναι οι εξής:

    Βάση δεδομένων Team Leaders:
    Julio César, EB1BSV.
    Moderator of DxHelper Database Forum


    Βάση Δεδομένων Προσωπικό:

    JA6XZS- Kaz
    PD5SJO- Jan
    UA6JD-Vlad
    W3UR- Anthony
    AA3DP- Dilovan


    Τι να και να μην κάνει όταν ζητούν callsign σας πρέπει να αλλάξει

    Όταν θέλετε να έχετε το όνομα χρήστη σας / το διακριτικό αλλάξει μπορείτε να το κάνετε κάνοντας μια θέση σε αυτό το φόρουμ ή μπορείτε να υποβάλετε ένα εισιτήριο υποστήριξης. Αυτό δεν ισχύει για τις ΗΠΑ και αυτή η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη.
    Εάν έχετε αλλάξει το διακριτικο σας παρακαλούμε να στείλετε ένα μήνυμα στο φόρουμ που ζητούν να έχουν το Log-In αλλάξει το διακριτικο σας.

    Όταν ζητάτε callsign σας πρέπει να αλλάξει παρακαλώ μην προσπαθήσετε να προσθέσετε ένα νέο λογαριασμό σύνδεσης σε βάση δεδομένων με το νέο σας διακριτικο, θα αλλάξει αυτό για σας. Όταν ανοίγετε ένα νέο αρχείο καταγραφής στο λογαριασμό και στη συνέχεια να ζητήσει για μας να αλλάξετε το όνομα χρήστη σας, θα διαγράψουμε το λογαριασμό NEW Log-In και στη συνέχεια να αλλάξετε τον παλιό λογαριασμό callsign σας στο νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης.

    Με άλλα λόγια, υποθέτουμε ότι οι τρέχουσες ημερολόγιο σας στο λογαριασμό είναι εκείνη που πρέπει να διαγραφεί και να αντικατασταθεί από το νέο. Αυτό μπορεί μερικές φορές να προκαλέσει σύγχυση και υποθέτουμε ότι ο λογαριασμός ΝΕΑ Log-In που βρίσκεται ήδη στη βάση δεδομένων είναι μια παλιά ή ληγμένα λογαριασμό. Με Vanity διακριτικα που εκδίδονται καθημερινά μπορεί να εξακολουθεί να υπάρχει το ψευδώνυμο / callsign που ήδη υπάρχουν στη βάση δεδομένων από τον προηγούμενο κάτοχο του νέου σας χαρακτηριστικό κλήσης.

    Όταν κάνουμε αλλάξετε το username σας παρακαλούμε να λάβετε υπόψη ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασής σας θα παραμείνει η ίδια. Εάν δεν μπορείτε να συνδεθείτε με την ιστοσελίδα με το παλιό όνομα χρήστη / διακριτικο σας, απλά χρησιμοποιήστε το ψευδώνυμο / διακριτικο που είναι νέο και να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δημιουργήσει με αυτόν το λογαριασμό αρχικά.

    Αν είστε σε μια χώρα που σας επιτρέπει να κρατήσει περισσότερο από ένα χαρακτηριστικό κλήσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εάν επιθυμείτε ή όχι επιθυμείτε να έχετε παλιά διακριτικό σου διαγραφεί ή εάν θα θέλατε να έχουν παραμείνει στη βάση δεδομένων. Κανονικά δεν θα διαγράψετε τα παλιά διακριτικο σας, αν είστε από μια χώρα που δεν επιτρέπει σε σας για να κρατήσει περισσότερο από ένα χαρακτηριστικό κλήσης.

    Αν έχετε περισσότερα από ένα χαρακτηριστικό κλήσης, η πολιτική QRZ επιτρέπει μόνο σε σας για να έχετε ένα αρχείο καταγραφής του λογαριασμού, ανεξάρτητα από το πόσα διακριτικά μπορεί να κρατήσει. Παρακαλείστε να ενημερώσετε εκ των οποίων το διακριτικό που θα θέλατε να χρησιμοποιηθούν για τον κωδικό σας λογαριασμό.

    Αν έχετε απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις Βοήθειες Database δημοσιεύοντας την ερώτησή σας στο φόρουμ «Κοινοτικό Κέντρο Βοήθειας» σε αυτό το σύνδεσμο: http: //forums.qrz.com/forumdisplay.p...ty-Help-Center


    Ζητώντας ένα online ημερολόγιο που θα μεταφερθούν από το παλαιό στο νέο χαρακτηριστικό κλήσης

    Να χειριστεί με ημερολογίου σας μεταφέρονται από ένα παλιό callsign σε ένα νέο χαρακτηριστικό κλήσης θα πρέπει να υποβάλετε μια αίτηση υποστήριξης και να επιλέξετε τις κατάλληλες ενέργειες και διαχειριστής θα χειριστεί την υποστήριξή σας τσεκάρετε το συντομότερο δυνατόν. Αν δεν λάβετε απάντηση μέσα σε λίγες ημέρες δεν υποβάλλουν άλλο εισιτήριο υποστήριξης εκτός αν έχουν περάσει αρκετές ημέρες. Αυτή τη στιγμή θα πρέπει να στείλετε ένα email στο: EDITOR@QRZ.COM


    ΗΠΑ και τροποποιήσεις στην άδεια σας.

    Η διαδικασία αυτή είναι μόνο για ραδιοερασιτέχνες στις ΗΠΑ ΜΟΝΟ !!!!

    Εδώ είναι μερικές πολύ απλές πληροφορίες σχετικά με το πιο πάνω θέμα. Ως ένας από τους ανώτερους διοικητικούς υπαλλήλους σε αυτή την ιστοσελίδα δεν είναι μια μέρα πηγαίνει από ότι διάβασα ένα άλλο email από ένα αμερικανικό τρόπο σκέψης χειριστή είμαστε η FCC.

    1) Δεν είμαστε το FCC και ως εκ τούτου είμαστε που δεν επιτρέπεται να κάνει τυχόν αλλαγές στα στοιχεία της FCC στην άδειά σας. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το όνομα, τη διεύθυνση, τον αριθμό ΤΚΕ σας, κ.λπ.

    2) Όταν την άδειά σας ή τυχόν τροποποιήσεις εμφανίζονται στο FCC ULS παρακαλώ να λάβει γνώση της «Ημερομηνία Grant". νέες πληροφορίες σας δεν θα εμφανίζεται στην QRZ μέχρι 2-3 ημέρες μετά την ημερομηνία αυτή.

    3) Εάν έχετε μόλις περάσει πρώτα την άδειά σας και περιμένουν το διακριτικό σας δεν μας ρωτήσετε ό, τι το διακριτικό σας πρόκειται να είναι ή όταν πρόκειται να εκδοθεί, ΕΜΕΙΣ δεν ξέρω τι ή πότε.

    4) Μην μας ρωτήσετε ποια διακριτικά είναι διαθέσιμα μέσω του συστήματος Vanity Χαρακτηριστικό κλήσης, υπάρχουν ιστοσελίδες που ασχολούνται με ακριβώς αυτό. Θα πρέπει να κάνετε τη δική σας έρευνα σχετικά με τις διαθέσιμες διακριτικα, δεν θα ψάξει για διακριτικα για σας.

    5) Πάνω απ 'όλα ΥΠΟΜΟΝΗ !!!! Αυτή η ιστοσελίδα διευθύνεται από εθελοντές, ώστε επιστρέφοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να πάρει μια ημέρα ή έτσι ανάλογα με το πόσα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τα εισιτήρια υποστήριξης που λαμβάνουμε σε οποιαδήποτε δεδομένη ημέρα. Θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε το χρόνο αναμονής στο ελάχιστο, αλλά μερικές φορές παίρνουμε συγκλονισμένοι και μπορεί να χρειαστεί χρόνος για την έρευνα στην ερώτησή σας.

    6) Αν κάνετε αίτηση για μια callsign ματαιοδοξία και σας ενημερώνουμε ότι θα λάβετε ένα νέο χαρακτηριστικό κλήσης κάνετε τα εξής. Να είστε βέβαιος να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας όλων των πληροφοριών που εμφανίζεται στην τρέχουσα Bio δύο φωτογραφίες, κείμενο σας. Όταν λάβετε νέα διακριτικο σας στοιχεία σας Bio πρέπει να μεταφέρει πάνω στο νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης χωρίς προβλήματα. Μερικές φορές υπάρχει μια kafuffle στο σύστημα και τις φωτογραφίες σας, κείμενο, ημερολόγια, κλπ δεν μπορεί να μεταφέρετε στο νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης. Παρακαλείστε να χαλαρώσετε και να πιάσει την αναπνοή σας, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις όπου αυτό συμβαίνει πληροφορίες σας μπορεί πολύ συχνά να ανακτηθούν και να μεταφερθούν πάνω στο νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης. Απλά δημιουργήστε ένα εισιτήριο υποστήριξης σε αυτόν τον σύνδεσμο και επιλέξτε την επιλογή "άλλο θέμα - παρακαλούμε επικοινωνήστε με το QRZ Προσωπικό» και στη συνέχεια να συμπεριλάβει παλαιά και νέα διακριτικά και το κράτος σας ότι οι πληροφορίες σας δεν μεταφέρετε στο νέο σας διακριτικό:

    https://forums.qrz.com/support

    Παρακαλούμε αφιερώστε λίγα λεπτά για να δημιουργήσετε αντίγραφα ασφαλείας κείμενο, εικόνες και ημερολογίου σας πριν από τη νέα σας callsign να κατεβάσει με τη βάση δεδομένων QRZ.

    7) Εάν έχετε ένα online ημερολόγιο QRZ αυτές οι πληροφορίες είναι ακόμα στη βάση δεδομένων. Απλά στείλτε ένα εισιτήριο υποστήριξης με παλιά και νέα διακριτικά σας στο πλαίσιο μηνύματος και να ζητήσετε να έχετε παλιό ημερολόγιο σας προωθούνται στο νέο σας χαρακτηριστικό κλήσης.

    Η διαδικασία αυτή είναι μόνο για ραδιοερασιτέχνες στις ΗΠΑ ΜΟΝΟ !!!!


    Παρακαλείστε να ζητήσετε μόνο 1 callsign να προστεθεί ανά νήμα

    Για τα μέλη που επιθυμούν να έχουν τις πληροφορίες τους στη βάση δεδομένων παρακαλούμε να δημιουργήσετε μια νέα θέση. Ορισμένα μέλη θα προσθέσει τα αιτήματά τους, όπως ζητούν να προστεθεί μια απάντηση σε ένα άλλο μελών, αυτό αυξάνει την πιθανότητα το αίτημά σας να χαθεί.

    Αντ 'αυτού, παρακαλούμε κάντε κλικ στο κουμπί "Νέο θέμα" στην πάνω αριστερή γωνία της σελίδας φόρουμ. Στη γραμμή θέματος παρακαλούμε να βάλει "Παρακαλώ προσθέστε ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΑΣ)". Στη συνέχεια, προσθέστε τις πληροφορίες σας στην περιοχή κειμένου και όταν ολοκληρωθεί, κάντε κλικ στο κουμπί "Υποβολή Νέου Θέματος" στο κάτω μέρος του πλαισίου κειμένου.

    Η μόνη εξαίρεση σε αυτό είναι εάν ένα πρόσωπο κατέχει περισσότερες από μία callsign. Κάντε την αρχική σας αίτηση για ένα από τα διακριτικά σας πρέπει να προστεθούν στη βάση δεδομένων. Μόλις γίνει αυτό, κάντε κλικ στο απαντήσετε σε αυτό το κουμπί Θέματος και παραθέστε την επόμενη callsign και περιλαμβάνουν όλες τις πληροφορίες και πάλι. Παρακαλούμε να το κάνετε αυτό έως ότου έχετε απαριθμούνται ΟΛΑ τα διακριτικά που κρατάτε. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, παρά το πόσα διακριτικά μπορεί να κρατήσει κανόνες QRZ επιτρέπουν μόνο σε σας για να έχετε ένα (1) log-in λογαριασμό. Παρακαλώ επιλέξτε ένα από τα διακριτικά σας ως ένα χαρακτηριστικό κλήσης που είναι εξουσιοδοτημένα να έχουν. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει αυτές τις πληροφορίες στην πρώτη σας απόσπαση και θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το χαρακτηριστικό κλήσης που πρόκειται να οριστεί ως το διοικητικό callsign που θα διαχειρίζεται όλες τις καταχωρήσεις της βάσης δεδομένων σας.

    Αυτό θα εξασφαλίσει ότι το DX Βοηθοί δεν θα χάσετε το αίτημά σας, που δημοσιεύτηκε ως απάντηση σε ένα άλλο αίτημα μέλη.

    Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το πώς λειτουργεί αυτό μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νήμα στο φόρουμ.


    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ θέσω ένα εισιτήριο υποστήριξης για αυτό το είδος ερώτηση, παρακαλούμε στείλτε email στο συντάκτη με την ερώτησή σας, καθώς θα είμαστε σε καλύτερη θέση να σας απαντήσω μέσω email.




    QRZ Βάση δεδομένων Helper Φόρουμ Συχνές Ερωτήσεις

    Updated by Julio César, EB1BSV.
    Moderator of DXHelper Database Forum. 9/27/2016
     
    Last edited by a moderator: Sep 28, 2016
    SV7SMJ and YY5GSF like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page